Ako nakupovať

Tu je jednoduchý návod ako u nás nakúpiť tovar. Snažili sme sa pre vás vytvoriť čo najprehľadnejšie a najjednoduchšie nakupovanie.

1. Výber tovaru

Máte tu niekoľko možností výberu.

  • Z ľavého stĺpčeku, ktorý je rozdelený do 3 hlavných kategórií si vyberiete kategórii. V hlavnej ponuke sa zobrazí produkty. Môžete ich zoradiť podľa ceny, prípadne druhu.
  • Ďalšou možnosťou je vybrať si podľa farby. V ľavom stĺpčeku pod hlavnými kategóriami je kolónka výber podľa farby. Kliknete na vašu obľúbenú farbu a zobrazí sa vám produkty.
  • Možnosť vybrania podľa ceny je umiestnené znovu v ľavom stĺpčeku. Kliknete na rozmedzí cien a následne sa vám ukážu výrobky iba v tejto cenovej relácii.
  • Ak máte záujem o určitý výrobok, môžete jeho názov napísať do vyhľadávača vpravo hore. Ak sa vám váš určený produkt nenájde, môžete využiť služby Wishlist. Táto služba spočíva v tom, že nám napíšete názov produktu a my ho pre vás zoženieme. Odkaz sa nachádza stále v ľavom stĺpčeku.

 

2. Objednávka

Pri výbere tovaru si ho môžete prezrieť odkazom detail, alebo rovno pridať do virtuálneho košíka. Zobrazí sa vám okienko o úspešnom pridaní do košíka a tu máte možnosť prejsť rovno do košíka, alebo pokračovať v nákupe. Ak máte vybrané kliknete v pravo hore na košíček a zobrazí sa vám zoznam tovaru a formulár pre údaje potrebné k objednávke. Tieto údaje vyplníte. Máte tu možnosť aj registrácia, ktorá nie je samozřemě povinná. Ďalej začiarknete súhlas s prečítaním obchodných podmienok a vyplníte spôsob dodania. Ceny dopravy sa riadi cenníkom Slovenskej pošty a PPL.

 

3. Potvrdenie objednávky

Nakoniec kliknete na kolónku potvrdenie objednávky a dostanete sa na finálnej stránku pre kontrolu vložených údajov, tu len záväzne potvrdíte objednávku. Informácie o úspešnom zadaní objednávky vám príde na uvedený email, kde budete informovaní aj o jej stave.

 

Cena poštovného

PPL dobierkou                               4,99 €

PPL bankovním prevodom             3,99 €

Kuriér do 48 hod a prevodom na účet od 80€ ZDARMA.

 

Slovenská pošta - dobierkou     6,99 €

Slovenská pošta - prevodom     4,99 €

 

Osobný odber - hotově                1,99 €

Osobný odber - prevodom           ZADARMO

 

Reklamaice

Prípadné reklamácie vybavíme v súlade platnými právnymi predpismi (Občiansky zákonník pre fyzické osoby, Obchodný zákonník pre právnické osoby).

Na všetok tovar sa vzťahuje zákonná záručná lehota 24 mesiacov, pokiaľ nie je pri výrobku uvedené inak.

 

Nárok na uplatnenie záruky môže zaniknúť, ak:

  • Výrobok bol poškodený pri preprave (Zjavné poškodenie tovaru alebo jeho obalu je treba ihneď riešiť s dopravcom. Zákazník nie je povinný takýto tovar od dopravcu prevziať a musí o zistenom poškodení neodkladne informovať predajcu).
  • Výrobok bol poškodený neodbornou inštaláciou alebo zachádzaním a obsluhou vykonávanou v rozpore s užívateľskou príručkou (pokiaľ u výrobku existuje).
  • Výrobok bol používaný v podmienkach, ktoré nezodpovedali parametrom a požiadavkám uvedeným v dokumentácii (pokiaľ u výrobku existuje).
  • Výrobek bol poškodený pusobením živlů.
  • Výrobok bol poškodený nadmerným zaťažovaním alebo používaním v rozpore s podmienkami uvedenými v dokumentácii (pokiaľ u výrobku existuje).
  • Výrobok bol poškodený v dôsledku zapojenia do siete, ktorá nezodpovedá príslušnej STN.

Postup pri reklamácii:

Informujte nás o reklamácii telefonicky alebo e-mailom.
Tovar zašlite ako doporučený balík na našu adresu.
Do zásielky uveďte dôvod reklamácie a priložte kópiu daňového dokladu

Vašu reklamáciu vybavíme čo najrýchlejšie, najneskôr však do 30 dní od jej vzniku.

Odstoupení od zmluvy:

Kupujúci má podľa § 53 odsek 6 zák. č 40/1964 Zb. (obc Zák), právo odstúpiť od kúpnej zmluvy do 14 dní od prevzatia tovaru. Pokiaľ sa tak rozhodne, musí nepoškodený tovar bez známok používania alebo opotrebovania, v pôvodnom obale poslať späť v uvedenej lehote. Po vrátení tovaru, predávajúci zákazníkovi vráti späť zodpovedajúcu čiastku za tovar vopred dohodnutým spôsobom. Náklady spojené s dopravou sa nevracia.


Podle zákona o evidenci tržeb je prodávající povinen vystavit kupujícímu účtenku. Zároveň je povinen zaevidovat přijatou tržbu u správce daně online; v případě technického výpadku pak nejpozději do 48 hodin.